Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις       Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Το κανάλι του ελληνικού στρατού στο Google+  Facebook  Twitter  Youtube 
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  123 13>
Συγγραφέας
  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος

Sotiris-Kavala Δες τη Λίστα
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος

Μέλος από: 08/Φεβρουαρίου/2007
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
  Παράθεση Sotiris-Kavala Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Θέμα: ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)
    Αποστολή: 08/Φεβρουαρίου/2007 ώρα 05:03
Εγώ παρουσιάζομαι 13 φεβρουαρίου 2007 στο ΚΕΥΓ στην Άρτα! Είμαι λογοθεραπευτής από Καβάλα. Όλοι μόλις ακούν υγειονομικό μου λένε πολύ χύμα και ότι είναι κολέγιο. Θα περάσω καλά κτλ... Δεν έχω βάλει βύσμα ειλικρινά.. άλλωστε έχω σχέση με την υγεία λόγω της σχολής που τέλειωσα αλλά κατέχω και πτυχία Α βοηθειών του ελληνικού ερυθρού σταυρού... οπότε δεν είμαι άσχετος με το αντικείμενο!
Αυτο που θέλω να μάθω είναι το μετά... δηλαδή τι γίνεται με μας του υγειονομικού αφού φύγουμε από το Κέντρο; ωραία το λέτε χημείο αλλά μόνο στην Άρτα ή σε όλη τη θητεία μας; υπάρχει πιθανότητα να με αλλάξουν όπλο ή σώμα; γενικά θα ήθελα να μου πουν όσοι ξέρουν τι γίνεται αφού φύγουμε από το Κέντρο στην Άρτα τι γίνεται;
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 08/Φεβρουαρίου/2007 ώρα 12:42
Σε όλη την θητεία σου, καθώς υπάρχουν ελάχιστοι κομπλεξικοί αξιωματικοί στο υγειονομικό και τουλάχιστον πολύ λιγότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα όπλα/σώματα. Αφού φύγεις από το κέντρο θα τοποθετηθείς σε κάποια μονάδα υγειονομικού και εδώ υπάρχουν πολλές θέσεις και σε πολλές περιοχές της χώρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Sotiris-Kavala Δες τη Λίστα
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος

Μέλος από: 08/Φεβρουαρίου/2007