Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις       Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Το κανάλι του ελληνικού στρατού στο Google+  Facebook  Twitter  Youtube 
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  12
Συγγραφέας
  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Θέμα: Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn
    Αποστολή: 22/Ιανουαρίου/2012 ώρα 15:39
Μέσω επίγειων σταθμών, με τη χρήση GPS.

Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων
, παραγωγής ΕΑΒ






Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 11:43
Αναρωτιέμαι πότε θα είναι επιχειρησιακό και σε ποιες χώρες, ποιο θα είναι το κόστος του και αν προβλέπεται να αποκτήσουμε κανένα.
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 11:51
Επιχειρησιακό μάλλον ποτέ, το συγκεκριμένο είναι σκάφος επίδειξης τεχνολογίας. Εκτός και αν η κοινοπραξία (βασικά το δίδυμο Dassault - SAAB) αποφασίσει να προχωρήσει το project με το συγκεκριμένο σκάφος.

Γαλλία και Σουηδία είναι οι σίγουροι πελάτες και λογικά θα είναι οι launch customers. Σε εμάς υπάρχει μια πρόβλεψη για αγορά μερικών UCAV.
Επιστροφή στην κορυφή
bodybuilder625 Δες τη Λίστα
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Avatar

Μέλος από: 19/Ιουλίου/2011
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 342
  Παράθεση bodybuilder625 Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 16:50
Αφου ειναι μεσα στην κατασκευη και αναπτυξη του και η Ελληνικη Αμυντιηκ Βιομηχανια... Δεν θα παρουμε και εμεις κανενα ;
ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 19:09
Δωρεάν;

Ακόμη και η ΕΑΒ μόνη της να το είχε αναπτύξει θα έπρεπε να πληρωθεί (αδρά) για να το παράξει.
Επιστροφή στην κορυφή
bodybuilder625 Δες τη Λίστα
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Avatar

Μέλος από: 19/Ιουλίου/2011
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 342
  Παράθεση bodybuilder625 Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 20:28
Οχι δωρεαν απλα ειναι γελοιο αν βοηθουσαμε στην κατασκευη του και δεν αποκτουσαμε καποιο... Αλλα θα μου πεις εδω δεν εχουμε λεφτα για αλλα και αλλα...
ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Ιανουαρίου/2012 ώρα 20:32
Φυσικά και θα αποκτηθούν, απλώς δεν είναι ψηλά στη λίστα προτεραιότητας για αγορά από την Π. Α.

Μέχρι να φτάσουμε να έχουμε επιχειρησιακά UCAV όπως οι ΗΠΑ έχουμε ακόμη πολύυυυυυυυυ δρόμο ακόμα.
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Φεβρουαρίου/2012 ώρα 22:16


Να και το επίσημο βίντεο, αρκετά ψαρωτικό~
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 01/Δεκεμβρίου/2012 ώρα 20:47
Παρθενική πτήση για το Νeuron

Πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία στις εγκαταστάσεις της Dassault Aviation η πρώτη πτήση του Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους Μάχης (UCAV) επίδειξης τεχνολογίας Νeuron, στην ανάπτυξη του οποίου συμμετέχει και η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ).

To πρόγραμμα Νeuron ξεκίνησε το 2005 με πρωτοβουλία της γαλλικoύ υπουργείου ’μυνας με τη συμμετοχή της γαλλικής Dassault που έχει και την ευθύνη συντονισμού, της σουηδικής SAAB, της ιταλικής Alenia, του ισπανικού κλάδου EADS-CASA, της ελβετικής RUAG και της ΕΑΒ από ελληνικής πλευράς.

Το UCAV θα συνεχίσει τις δοκιμές στο Istres της Γαλλίας μέχρι το 2014 και κατόπιν θα σταλεί στο Vidsel της Σουηδίας και στο Perdadesfogu της Ιταλίας για μετρήσεις χαρακτηριστικών απόκρυψης ίχνους (stealth) και αφέσεις όπλων.

Στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής της ΕΑΒ στην κοινοπραξία, υψηλής τεχνολογικής αξίας τμήματα του πρωτοποριακού αεροσκάφους σχεδιάστηκαν, αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν από Έλληνες μηχανικούς στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας και συγκεκριμένα:

• του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth)
• του οπισθίου μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage) καθώς και
• του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους προ της πτήσης (VMS Avionics Test Rig).



Επιστροφή στην κορυφή
Πολυβολιτής Δες τη Λίστα
Πολίτης
Πολίτης
  Παράθεση Πολυβολιτής Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 05/Ιανουαρίου/2013 ώρα 18:19
Σχεδιάζουν Neuron II το οποίο δε θα είναι στα πλαίσια της επίδειξης τεχνολογίας αλλά αναμένεται να γίνει επιχειρησιακό για να "κονστράρει"-συναγωνιστεί τα αμερικανικά και άλλο ευρωπαϊκό ανάλογα συστήματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 27/Απριλίου/2015 ώρα 20:41
Στην Σαρδηνία συνεχίζονται οι δοκιμές του ευρωπαικού αεροχήματος επίδειξης τεχνολογίας nEUROn

Στην Σαρδηνία συνεχίζεται η τρίτη φάση των δοκιμών του ευρωπαϊκού αεροχήματος κρούσης (UCAV – Unmanned Combat Aerial Vehicle),nEUROn το οποίο αναπτύσσουν από κοινού η Γαλλία, η Σουηδία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελβετία και η Ελλάδα.

Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων φάσεων των δοκιμών του αεροχήματος κρούσης επίδειξης τεχνολογίας nEUROn στην Γαλλία, το πρόγραμμα συνεχίζεται στην αεροπορική βάση Decimomannu στην Σαρδηνία, από όπου το αερόχημα απογειώνεται για να πραγματοποιήσει τις δοκιμές στο πεδίο βολής Perdasdefogu.

Οι δύο πρώτες φάσεις των δοκιμών του nEUROn ξεκίνησαν στις αρχές του 2012 μετά την επίσημη παρουσίαση του αεροχήματος στις 20 Ιανουαρίου του 2012 στην αεροπορική βάση Istres στην Γαλλία, μετά από 5 χρόνια σχεδίασης ανάπτυξης και κατασκευής του πρωτοτύπου.

Το τεχνολογίας stealth UCAV πραγματοποίησε πτήσεις στην Γαλλία στις οποίες δοκιμάστηκε η ζεύξη δεδομένων για τον τηλεχειρισμό του αεροχήματος, ο ηλεκτροπτικός του αισθητήρας καθώς και η διαδικασία ανοίγματος των θυρών του εσωτερικού χώρου μεταφοράς των 2 βομβών που μπορεί να μεταφέρει.

Η δεύτερη φάση των δοκιμών του αεροχήματος περιελάμβανε την μέτρηση του υπέρυθρου και ηλεκτρομαγνητικού ίχνους του αεροχήματος η οποία ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο του 2015.

Η τρίτη φάση των δοκιμών που πραγματοποιείται στην Σαρδηνία θα περιλαμβάνει την επιχειρησιακή αξιολόγηση του nEUROn ενώ η τέταρτη φάση που θα ακολουθήσει στην Σουηδία στο πεδίο βολής του Visdel θα περιλαμβάνει την δοκιμή του αεροχήματος στην μεταφορά και την χρήση οπλισμού.

Το πρόγραμμα δοκιμών που ξεκίνησε το 2012 θα ολοκληρωθεί φέτος με συνολική διάρκεια τριών ετών. Υπενθυμίζεται ότι στο πρόγραμμα nEUROn από ελληνικής πλευράς συμμετέχει η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία η οποία σχεδίασε ανάπτυξε και κατασκεύασε το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth), το οπίσθιο μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage) καθώς και τον πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).

Το ευρωπαϊκό αερόχημα κρούσης έχει μήκος 10 μέτρων, άνοιγμα πτερύγων 12,5 μέτρα και καθαρό βάρος 5 τόνων και χρησιμοποιεί τον αεροκινητήρα της Rolls-Royce Turbomeca “Adour”.

Viadiplomacy.gr

Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9844
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 12/Μαΐου/2015 ώρα 12:42




© copyright Alessandro Caglieri/The Aviationist
Επιστροφή στην κορυφή
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  12
Τα Greeklish απαγορεύονται και τα μηνύματα διαγράφονται αμέσως και χωρίς προειδοποίηση (βλέπε Σωστά ελληνικά ή διαγραφή)

Γρήγορη Απάντηση
Όνομα:

Μήνυμα:
Κωδικός Ασφαλείας:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Φόρτωση νέου Κώδικα
Παρακαλώ εισάγετε τον Κωδικό Ασφαλείας που φαίνεται παραπάνω σαν γραφικό.
Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τα Cookies στον browser.