Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις       Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

Το κανάλι του ελληνικού στρατού στο Google+  Facebook  Twitter  Youtube 
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  12
Συγγραφέας
  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος
chrisfkr Δες τη Λίστα
Πολίτης
Πολίτης
  Παράθεση chrisfkr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Θέμα: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)
    Αποστολή: 26/Ιανουαρίου/2010 ώρα 03:02
Οταν αρχισανε να ερχοντε στις ταξεις του στρατου τα μερσεντες g. Κοστιζανε επι δραχμες 70.000.000 ενω το land cruizer της toyota μονο 45.000.000 δρχ.
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 14/Ιουνίου/2010 ώρα 17:38
Με ένα μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής στρατιωτικών φορτηγών όλων των κατηγοριών από πέντε τόννους Μέχρι και 1,1/4, θα επιχειρήσει η κυβέρνηση να δώσει «το φιλί της ζωής» στην Ελληνική Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛ. Β. Ο.) της Θεσσαλονίκης, η οποία στην παρούσα συγκυρία και υπό την διεύθυνση τα τελευταία 11 χρόνια του ομίλου Μυτιληναίου, παρουσιάζει ζημιές 25 εκατ. Ευρώ! Το πρόγραμμα θα αφορά την κατασκευή 1600 στρατιωτικών φορτηγών με νέους κινητήρες κατηγορίας EURO 5 και θα ξεπεράσει σε οικονομικό ύψος τα 200 εκατ. Ευρώ.

Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό το μέγεθος του προγράμματος σημειώνουμε ότι για εφέτος ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αναμένεται να κλείσει στα 33 εκατ. Ευρώ, ενώ το μεγαλύτερο πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι των 309 κυπριακών στρατιωτικών φορτηγών, οικονομικού ύψους 38 εκατ. ευρώ.

Η καθυστέρηση στην υπογραφή της διακρατικής σύμβασης με την Ρωσία για την προμήθεια των 420+30 ΤΟΜΑ ΒΜΠ-3HEL, έχει φέρει σε αδιέξοδο την εταιρεία η οποία από το συγκεκριμένο πρόγραμμα πρόκειται να λάβει έργο ύψους 80-100 εκατ. Ευρώ «με πολύ υψηλά περιθώρια κέρδους σε σχέση με τις εργασίες που θα εκτελέσει» αναφέρει πηγή της ΓΔΑΕΕ.

Συγκεκριμένα έχει συμφωνηθεί να εκτελέσει την συναρμολόγηση όλων των ρωσικής και ελληνικής κατασκευής υποσυστημάτων του οχήματος, την κατασκευή πολλών απαρτίων στο εσωτερικό του οχήματος, την μγανητική μέτρηση, τις τελικές δοκιμές κλπ, αλλά το σημαντικότερο είναι άλλο: Μετά την απόφαση για ματαίωση των αντισταθμιστικών οφελών που θα κατέληγαν στα στρατιωτικά εργοστάσιο και κυρίως στο γειτονικό 308, η ΕΛΒΟ δείχνει η μοναδική λύση για την ανάληψη του έργου υποστήριξης των οχημάτων, ένα έργο που από μόνο του θα αποφέρει κάθε χρόνο στην ημικρατική εταιρεία το ποσό που αντιστοιχεί στον φετινό της τζίρο! Για τα επόμενα 30-40 χρόνια!

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα των φορτηγών, έχει πάρει αρχική έγκριση και συζητείται ο τρόπος προμηθείας, δηλαδή αν θα γίνει με απ’ευθείας ανάθεση στην ΕΛΒΟ, η οποία και θα προχωρήσει σε short list ή η επιλογή θα γίνει από την ΓΔΑΕΕ.

DefenceNet

Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 28/Ιουνίου/2010 ώρα 19:18

Εξελίξεις στην ΕΛΒΟ με την διοίκηση του ομίλου Μυτιληναίου να αποχωρεί από το management της εταιρείας, διατηρώντας όμως το μειοψηφικό ποσοστό (43%) που κατέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Προ ημερών είχε κατατεθεί πρόταση στο δημόσιο από τις γερμανικές εταιρείες MAN και Rheinmetall να αγοραστεί το ποσοστό του δημοσίου και να αναλάβουν αυτές τον έλεγχο της βιομηχανίας, αλλά η πρόταση δεν έγινε δεκτή. Οπωσδήποτε πολύ σύντομα θα έχουμε εξελίξεις στο καθεστώς μάνατζμεντ της ΕΛΒΟ αφού υπάρχουν πολλοί ιδιώτες που ενδιαφέρονται.

...

Η εταιρεία ετοιμάζεται να αναλάβει αρκετά προγράμματα μεταξύ των οποίων 200 εκατ. Ευρώ για 1600 τροχοφόρα, τα αντισταθμιστικά του BMP-3HEL, περίπου 100 εκα. Ευρώ κλπ.

defencenet.gr

Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9746
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 03/Μαρτίου/2011 ώρα 23:29
Φως -έστω και αμυδρό- αρχίζει να φαίνεται στο τούνελ για την ΕΛΒΟ

Θετικές εξελίξεις για την σταδιακή ομαλοποίηση της κατάστασης στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) έλαβαν χώρα τα τελευταία 24ωρα, μετά και τη συνάντηση των εκπροσώπων των εργαζομένων της επιχείρησης με τον αναπληρωτή υπουργό ’μυνας, Πάνο Μπεγλίτη και τον υφυπουργό Οικονομικών, Φίλιππο Σαχινίδη.

Πρώτο θετικό βήμα αποτελεί η καταβολή στους εργαζόμενους των μισθών Φεβρουαρίου, η οποία αναμένεται να γίνει αύριο, με καθυστέρηση άνω του ενός μηνός, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου τους, Γιώργος Μαυρομάτης.

Επίσης κρίσιμο ζήτημα που φαίνεται ότι δρομολογείται είναι η εξασφάλιση έργου για την επιχείρηση, γεγονός που θα προσελκύσει και το ενδιαφέρον των τραπεζών, διασφαλίζοντας ρευστότητα στην επιχείρηση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Μαυρομάτη, από τις συναντήσεις προέκυψε ότι μάλλον θα «ξεμπλοκάρουν» κάποια -επί χρόνια παγωμένα- προγράμματα των ενόπλων δυνάμεων, που θα αυξήσουν το αντικείμενο της επιχείρησης, με πρώτο -πιθανότατα- αυτό της ανακατασκευής αρματοφορέων για τον ελληνικό στρατό, ύψους 9,74 εκατ. Ευρώ (σ. Σ. Πρόκειται για 77 αρματοφορείς Oskhosh M 911).

In.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9746
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 09/Μαρτίου/2011 ώρα 19:45

Τριάντα τρία φορτηγά γενικής χρήσης θα παραδώσει η ΕΛΒΟ στο υπουργείο ’μυνας της Κυπριακής Δημοκρατίας τέλος Μαρτίου.

Με την παράδοση αυτή, ολοκληρώνεται ο πρώτος τύπος φορτηγών συνόλου 128 τεμαχίων από τα 309 συνολικά φορτηγά που έχουν κατακυρωθεί στην ΕΛΒΟ μετά από συμμετοχή της σε διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό. Τον διαγωνισμό αυτό, στον οποίο συμμετείχαν μεγάλοι διεθνείς οίκοι κατασκευής οχημάτων, κέρδισε η ΕΛΒΟ δίνοντας την καλύτερη προσφορά.

Οι εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ έδειξαν εκτός της μεγάλης τεχνογνωσίας και της πολύχρονης εμπειρίας και εξειδίκευσης που έχουν στην κατασκευή φορτηγών, και την στήριξή τους στην εταιρεία και στις συμβατικές της υποχρεώσεις σε μία πολύ δύσκολη περίοδο. Παρόλο που υπήρξε καθυστέρηση στην πληρωμή της μισθοδοσίας τους, συνεχίζουν την εκτέλεση του προγράμματος μέσα στα προβλεπόμενα από την σύμβαση χρονικά όρια.

Defencenet.gr

Επιστροφή στην κορυφή
CHE Δες τη Λίστα
Πολίτης
Πολίτης
  Παράθεση CHE Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Μαΐου/2011 ώρα 02:05
Ειδαμε και τα αποτελεσματα του ιδιωτικου ομιλου μυτηλιναιου στην ελβο που αφου ρουφηξε το μεδουλι της εταιριας αφαιρεσε απο την θεσσαλονικη 600 θεσεις εργασιας αφησε μεγαλα χρεη στην ελβο απαξιωσε τις γραμμες παραγωγης μην κανοντας καμια απολυτως επενδυση σε μηχανηματα νεας τεχνολογιας την εκανε με ελαφρα πηδηματακια και ουτε γατα ουτε ζημια.

Και κατι ακομη μαγκακια μου πιστοι υποστηρικτες της ιδιωτικης πρωτοβουλιας. Επειδη ολα τα βλεπετε κατω απο το πρισμα του κοστους πειτε μας ποσο κοστιζει κατα την αποψη σας η εθνικη ανεξαρτησια και η δυνατοτητα της χωρας να εξαρταται οσο το δυνατον λιγοτερο η αμυνα της χωρας απο τους συμμαχους "δαναουσ". Δεν ειμαι υπερασπιστης του πρασινογαλαζου μοντελου τυο δημοσιου και του ευρυτερου δημοσιου τομεα αλλα απο εκει μεχρι το σημειο να αποκαλειται κηφηνες τους εργαζομενους της ελβο εχει τεραστια αποσταση.

Και παντως καλο ειναι να μην γενικευουμε και να μην τσουβαλιαζουμε γιατι με την ιδια λογικη θα μπορουσα και εγω να ισχυριστω οτι ειστε ολοι πουλημενοι κονδυλοφοροι των διαφορων αμυντικων καρτελ που πολυ θα ηθελαν να δουν τις ελληνικες αμυντικες βιομηχανιες κλειστες και να κανουν παρτυ πουλωντας στις ενοπλες δυναμεις οτι θελουν και σε οτι τιμη θελουν.

Κλεινοντας να παρετε σοβαρα υποψιν σας οτι οι εργαζομενοι της ελβο αυτοι που με τοση ευκολια αποκαλειτε κηφηνες εχουν παρει αμετρητες φορες συγχαρητηρια απο τις συνεργαζομενες εταιριες μα τελευταια την kmw στο προγραμμα leo2hell για την υψηλη ποιοτητα των παρεχομενων απο αυτους εργασιων. Αυτα και ασχολειθειτε και λιγο με τα ιδιωτικα καρτελ των οπλικων συστηματων. Λιακουνακοι συγγελιδηδες κ. Α. Αιντε γιατι πολυ μας σκοτισατε
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9746
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Μαΐου/2011 ώρα 02:29
Όταν η ΕΛΒΟ πάψει να στηρίζεται αμιγώς στις προμήθειες από τις Ελληνικές Ενοπλές Δυνάμεις και από διάφορους άλλους κρατικούς φορείς (Δήμοι, ΟΤΑ, ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ κλπ.) και ανοιχτεί στον έξω κόσμο για παραγγελίες και αποφασίσει επιτέλους να αναπτύξει καινούργια προϊόντα, τότε ναι θα μιλάμε για άλμα.

Πριν χρόνια η ΕΛΒΟ είχε προμηθεύσει αμαξώματα αστικών λεωφορείων στη Σιγκαπούρη. Γιατί αυτή η δυναμική δεν συνεχίστηκε και σε άλλες χώρες του κόσμου;

Το Aletis τι έγινε;

Αλλά είπαμε, να έχουμε έτοιμες παραγγελίες από το κορόιδο που λέγεται Δημόσιο και στα @@ τα υπόλοιπα. Αυτή είναι η λογική του εν Ελλάδι κρατικοδίαιτου επιχειρείν.

Τέλος, όσο για τους λομπίστες των ιδιωτικών καρτέλ, ποιοί άραγε να τους στηρίζουν... Φαντάσου με τόσα τρισεκατομμύρια σε εξοπλισμούς, μόνο με τα Αντισταθμιστικά Ωφελήματα θα είχαμε αμυντική Βιομηχανία σαν της Σουηδίας. Ούτε σε αυτό το θέμα δεν μπορούν να κάνουν κάτι σωστό.
Επιστροφή στην κορυφή
hermes Δες τη Λίστα
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Avatar

Μέλος από: 10/Σεπτεμβρίου/2006
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 385
  Παράθεση hermes Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Μαΐου/2011 ώρα 11:48
Προφανώς φίλε μας είσαι υπάλληλος στην ΕΛΒΟ ή κάποιος συγγενής υπαλλήλου. Ο όμιλος Μυτιληναίου, μπήκε στην ΕΛΒΟ για να φάει από το πρόγραμμα των ΤΟΜΑ και των φορτηγών αν θυμάσαι καλά. Όταν η επομένη κυβέρνηση του έκλεισε την πόρτα, αυτός έκανε την πιο λογική κίνηση που μπορεί να κάνει έλληνας επιχειρηματίας, βούλιαξε την επιχείρηση και άφησε τα κορόιδα τους έλληνες πολίτες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.
Κανένας Έλληνας επιχειρηματίας δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με την κατασκευή οχημάτων. Ο λόγος είναι ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και απαιτείται πολύ δουλειά για να επιβιώσεις. Στην Ελλάδα τέτοιους επιχειρηματίες δεν έχουμε. Όλοι κυνηγούν το εύκολο κέρδος.
Το ελληνικό κράτος από την άλλη, είναι ανίκανο να διοικήσει μια εταιρία. Γιατί; Γιατί πολύ απλά γεμίζει τις επιχειρήσεις με περιττό προσωπικό, που πολύ καλά γνωρίζεις ότι ξεχειλίζει στην επιχείρηση που εργάζεσαι, βάζοντας κι από πάνω, τους πιο ικανούς κομπιναδόρους ως διοίκηση για να φάνε και οι πέτρες.

Η λύση για την ΕΛΒΟ είναι δυστυχώς το κλείσιμο. Όποιο προσωπικό έχει τα προσόντα να μετατεθεί στα ΠΕΒ του ΕΣ, ας μετατεθεί, οι υπόλοιποι να απολυθούν. Δεν πρέπει να ακολουθήσουμε για ακόμη μια φορά το μοντέλο των ΕΝΑΕ.
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης


Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 10036
  Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 09/Ιουλίου/2013 ώρα 12:09
Για την ΕΛΒΟ έχουμε άρθρο και εδώ.

Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων εδρεύει στη Σίνδο και απασχολεί περί τους 350 εργαζομένους. Τον Αύγουστο του 2000 το 43% των μετοχών και το μάνατζμεντ πέρασε στον όμιλο επιχειρήσεων του Ευ. Μυτιληναίου. Εκ των υστέρων, αν κρίνουμε από την εξέλιξη της πορείας «ιδιωτικοποίησης» της εταιρείας, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πετυχημένη. Ο ιδιώτης ουσιαστικά μετείχε σε μια εταιρεία την οποία χρησιμοποίησε για να κάνει «λόμπινγκ», πιέζοντας για να πάρει δουλειές από το Δημόσιο.

Αποχώρησε ο ιδιώτης

Ετσι, η «Μυτιληναίος Α. Ε. » το 2010, εν μέσω κρίσης και απουσίας παραγγελιών, αποχώρησε με πλάγια πηδηματάκια. Οι πληροφορίες έφεραν την τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αμυνας, τον Ευ. Βενιζέλο -σήμερα αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Εξωτερικών- να εκφράζει προβληματισμό για τις ευθύνες αποχώρησης του ιδιώτη. Ωστόσο, πέραν του «σιωπηρού» προβληματισμού, ουδέν.

Η εταιρεία έζησε ημέρες δόξας, παίρνοντας ένα μέρος από τη μεγάλη προμήθεια των γερμανικών αρμάτων Leopard για το στρατό. Δημιούργησε υποδομή για την κατασκευή της θωράκισης των αρμάτων, επιλογή που εξασφάλισε μια βραχύβια συντήρηση μιας γραμμής παραγωγής. Δεν ήταν κάτι που θα εξασφάλιζε δουλειά και για την επόμενη ημέρα ούτε με πελάτη τον ελληνικό στρατό ούτε χώρες στο εξωτερικό.

Η εταιρεία κατασκευάζει και πολιτικά οχήματα, όπως φορτηγά, λεωφορεία και απορριμματοφόρα. Ωστόσο, οι προσπάθειες για πωλήσεις επικεντρώνονταν κατά βάση στον ελληνικό στρατό. Και αυτό γιατί όταν ένα προϊόν χαρακτηρίζεται ως στρατιωτικών προδιαγραφών, η τιμή του εκτοξεύεται. Κατά καιρούς εμφανίζονται ξένοι μνηστήρες, οι οποίοι ωστόσο εξαρτούν τη συμμετοχή τους από προμήθειες του στρατού.

Προσπάθειες έγιναν κατά καιρούς να λειτουργήσει ως επισκευαστικό κέντρο των οχημάτων του στρατού, αλλά οι τιμές που προτάθηκαν από την εταιρεία θεωρήθηκαν ως εκτός τόπου και χρόνου.

Μια διερευνητική απόπειρα ήθελε τους δήμους σε όλη τη χώρα να καταγράψουν τις ανάγκες τους σε οχήματα (φορτηγά, αποκομιδής σκουπιδιών, μικρά λεωφορεία κ. ’.) ώστε να γίνει ένας προγραμματισμός αντικατάστασης σε βάθος 15ετίας. Την προμήθεια θα μπορούσε να κάνει για όλους το υπουργείο Εσωτερικών και η ΕΛΒΟ να εξασφαλίσει ανοιχτή γραμμή παραγωγής και δουλειά σε ελληνικά χέρια για πολλά χρόνια. Γιατί δεν προχώρησε; Κάθε δήμαρχος θέλει να κάνει τις δικές του προμήθειες μόνος του. Οι συνειρμοί είναι εύλογοι.

Ωστόσο, η εταιρεία θα μπορούσε να έχει μέλλον, καθώς δεν έχει υπέρογκα χρέη και διαθέτει αξιόλογο εργατικό δυναμικό.

πηγή
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9746
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 06/Απριλίου/2015 ώρα 14:09
"Παγώνει" η ειδική εκκαθάριση και ο κατακερματισμός της ΕΛΒΟ

Το υπουργείο Οικονομικών θα Παγώσει κάθε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης και κατακερματισμού της περιουσίας της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ), σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Δημήτρη Μάρδα, ο οποίος συναντήθηκε το Σάββατο 4/3, στην Θεσσαλονίκη με εκπροσώπους του Σωματείου των εργαζομένων.

Ο υπουργός συζήτησε με τους εργαζόμενους τα προβλήματα της επιχείρησης και τους παρουσίασε τον σχεδιασμό της κυβέρνησης για το μέλλον της εταιρίας.

Η ΕΛ. Β. Ο αποτελεί μια βιομηχανία ιδιαίτερης σημασίας και αξίας για την παραγωγική βάση της χώρας μας, τόνισε ο κ. Μάρδας. Στο πνεύμα αυτό θα παγώσει κάθε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης και κατακερματισμού της περιουσίας της. Θα υπάρξει μια νέα προσέγγιση και αναζήτηση εναλλακτικών οδών επίλυσης των υφιστάμενων προβλημάτων, μέσα από διαπραγματεύσεις αλλά και συνέργειες ώστε να διαφυλαχθούν οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η υψηλή προστιθέμενη αξία της εταιρείας.

Το Υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής ’μυνας που αποτελεί βασικό πελάτη της εταιρείας και το οποίο θα εξακολουθήσει να αναζητά εγχώριες και ξένες βιομηχανίες προκειμένου μέσα από όλες τις νόμιμες διαδικασίες να αναλάβουν κατασκευαστικά συμβόλαια που θα αποτελέσουν ανάσα ζωής για τους εργαζόμενους αλλά και για τη χώρα.

Στη συνάντηση του υπουργού με το Σωματείο συζητήθηκε επίσης το πρόβλημα των συνταξιούχων της ΕΛΒΟ καθώς και η θέση της κυβέρνησης σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις και οι ιδιαιτερότητες της κάθε περίπτωσης.

Capital.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Μηνύματα: 9746
  Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση ’μεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 03/Φεβρουαρίου/2016 ώρα 16:13
Δημήτρης Βίτσας: «Στα τέλη του Φεβρουαρίου η επανεκκίνηση της ΕΛΒΟ»

Με τρείς κινήσεις που το Υπουργείο Εθνικής ’μυνας ευελπιστεί να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου εκτιμάται ότι η ΕΛΒΟ θα μπορέσει να μπει σε τροχιά επανεκκίνησης μετά από μακρύ χρονικό διάστημα αβεβαιότητας.

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο» το σχέδιο που ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής ’μυνας Δημήτρης Βίτσας περιλαμβάνει την υλοποίηση τριών κινήσεων οι οποίες εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν την ΕΛΒΟ να σταθεί όρθια για μια ακόμη φορά και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος με μακροχρόνιο σχεδιασμό και αισιοδοξία.

Οι τρείς αυτές κινήσεις αφορούν την υποστήριξη και συντήρηση του τροχαίου υλικού του ΓΕς, την ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της εταιρείας με βασικό αντικείμενο τη συντήρηση και εκσυγχρονισμό/αναβάθμιση τροχαίου υλικού για χώρες της Μέσης Ανατολής οι οποίες διαθέτουν στρατιωτικό το οποίο η ΕΛΒΟ έχει την τεχνογνωσία να το αξιοποιήσει κατάλληλα και τρίτον την κατασκευή τροχαίου υλικού για πολιτική χρήση όπως παραγγελίες από το Υπουργείο Μεταφορών και τους εποπτευόμενους φορείς του.

Ειδικότερα για το τομέα των εξαγωγών η εταιρεία έχει αποδείξει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης και μεταφοράς προσωπικού, ενώ αυτή την περίοδο το ελληνικό Υπουργείο Εθνικής ’μυνας βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την αναβάθμιση σημαντικού αριθμού ΤΟΜΑ BMP-1 από τα αποθέματα του Ελληνικού Στρατού, τα οποία μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στην ΕΛΒΟ θα πωληθούν στο Στρατό της Αιγύπτου.

Στόχος του Υπουργείου είναι η εταιρεία να μην κλείσει αλλά όπως δήλωσε ο Δημήτρης Βίτσας η επανεκκίνηση της.

Viadiplomacy.gr
Επιστροφή στην κορυφή
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  12
Τα Greeklish απαγορεύονται και τα μηνύματα διαγράφονται αμέσως και χωρίς προειδοποίηση (βλέπε Σωστά ελληνικά ή διαγραφή)

Γρήγορη Απάντηση
Όνομα:

Μήνυμα:
Κωδικός Ασφαλείας:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Φόρτωση νέου Κώδικα
Παρακαλώ εισάγετε τον Κωδικό Ασφαλείας που φαίνεται παραπάνω σαν γραφικό.
Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τα Cookies στον browser.