Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Εξοπλιστικά προγράμματα, προμήθειες και η αμυντική βιομηχανία
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Digenis
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Οκτ 05, 2010 9:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Digenis »

Σωστοςςςς αλλα αυτο θελει χρημα απο εμας που δεν εχουμε
...
Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Alex*** »

Αυτά τα εικονικά τιμολόγια για συντήρηση πλοίων σε χώρες που δεν έχουν θάλασσα, όπως η Βολιβία, είναι όλα τα λεφτά (μιλώ για τον έλεγχο του ΣΔΟΕ στα ΕΝΑΕ)
Για να πω πάντως την αμαρτία μου τέτοιου είδους λαμογιές μου μυρίζουν ελληνικό εγκέφαλο (δεν βγάζω τους Γερμανούς απ' τις ευθύνες τους, αλλά όλο και κάποιος Έλληνας θα τους έβαλε την ιδέα, δεν μπορεί)

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11212
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Nassos »

Η Βολιβία έχει ναυτική δύναμη 5,000 ατόμων και επιχειρεί στον Αμαζόνιο.

Bolivian Naval Force

Άλλο άν κάποιοι κάνουν τις λαμογιές για να έχουν φοροαπαλλαγές και άλλα τινά.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαγορεύει πλέον τις ναυπηγήσεις και επισκευές συμβατικών («μη πολεμικών») πλοίων στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά Μετά από μακρά διαμάχη για παράνομες επιδοτήσεις 539 εκατ. Ευρώ, που έπρεπε να επιστραφούν εντόκως από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (Ελληνικά Ναυπηγεία- ΕΝΑΕ) στο Ελληνικό Δημόσιο, η Κομισιόν συμφώνησε «για να μην κινδυνεύσουν οι στρατιωτικές δραστηριότητες της ΕΝΑΕ» να παραιτηθεί από τη διεκδίκηση επιστροφής του προστίμου υπό τους εξής όρους:

α) Να μην ασκήσει η ΕΝΑΕ καμία «μη στρατιωτική» δραστηριότητα στα επόμενα 15 χρόνια, δηλαδή να κατασκευάζει και να επισκευάζει μόνον πολεμικά πλοία.

β) Να εγκαταλείψει τις εγκαταστάσεις που της έχουν παραχωρηθεί και δεν είναι αναγκαίες για τις στρατιωτικές της δραστηριότητες.

γ) Να πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία που δεν σχετίζονται με ναυπηγήσεις πολεμικών πλοίων. Το ποσόν που θα εισπράξει ο Σκαραμαγκάς θα κατευθυνθεί αποκλειστικά στην επιστροφή ασυμβίβαστων ενισχύσεων.

δ) Ελλάδα και ΕΝΑΕ να εγκαταλείψουν σειρά εγγυήσεων τις οποίες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε κρίνει ασυμβίβαστες με απόφαση του 2008.

ε) Η Ελλάδα να υποβάλλει κάθε χρόνο έκθεση ότι τηρείται η συμφωνία.

ΤΟ ΒΗΜΑ
Αναρωτιέμαι τι κύκλο εργασιών είχε ο Σκαραμαγκάς για 'πολιτικές' δραστηριότητες...

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Τέλος για τα ναυπηγεία (σιγά - σιγά).

Πέρα από το γεγονός ότι είναι αδύνατον να λειτουργήσουν ναυπηγεία στη σημερινή Ελλάδα (κόστος, οργάνωση, τεχνογνωσία, απεργίες κλπ) αυτό ο Ισκαντάρ Σαφά πρέπει να είναι μεγάλο λαμόγιο. Αποκλείεται να μην τα ήξερε όλα αυτά.

Εκ περιτροπής εργασία με μία ημέρα δουλειά την εβδομάδα, δηλαδή τέσσερα μεροκάματα συνολικά τον μήνα, ανακοίνωσε στους εργαζομένους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά ο λιβανικής καταγωγής πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των Ναυπηγείων κατόπιν εντολής του «μεγάλου αφεντικού», του Γαλλολιβανέζου Ισκαντάρ Σαφά. Η διοίκηση των Ναυπηγείων δεν άφησε και πολλά περιθώρια διαπραγμάτευσης με τους εργαζομένους, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην καλύτερη περίπτωση θα μπορούσε να δεχθεί δύο ημέρες εργασία την εβδομάδα. Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν σήμερα στάσεις εργασίας και πορεία διαμαρτυρίας στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας.

Η χρονική συγκυρία που επέλεξε η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Ναυπηγείων AbuDhabi Mar δεν είναι βέβαια τυχαία. Εκτιμάται ότι παραμονές της προεκλογικής περιόδου οι ιδιοκτήτες του Σκαραμαγκά θέλουν να πιέσουν την ελληνική κυβέρνηση να ενδώσει στις οικονομικές τους απαιτήσεις που ανέρχονται περίπου σε 140 εκατ. Ευρώ και έχουν σχέση με την κατασκευή στα Ναυπηγεία δύο νέων υποβρυχίων.

Από την πλευρά του υπουργείου Εθνικής Αμυνας έχει διαμηνυθεί στους ιδιοκτήτες του Σκαραμαγκά, την ΑbuDhabi Mar και την Thyssen Μarine Group, ότι για να προχωρήσει στις επόμενες εκταμιεύσεις πρέπει να «δει έργο». Φυσικά οι πιέσεις του Ισκαντάρ Σαφά κινούνται και προς την κατεύθυνση της ανάθεσης νέων παραγγελιών. Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούνται ως όμηροι προκειμένου να λυθούν οι διαφορές μεταξύ των δύο πλευρών, κυβέρνησης και Ναυπηγείων.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία του Ισκαντάρ Σαφά που ελέγχει τα Ναυπηγεία έχει επανειλημμένα διαμηνύσει προς την κυβέρνηση ότι με τα σημερινά δεδομένα δεν θα μπορέσει να συντηρεί για πολύ καιρό ακόμη τους 1.200 εργαζομένους στα Ναυπηγεία. Γι' αυτό άλλωστε πιέζει την ελληνική κυβέρνηση να ζητήσει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να άρει την απαγόρευση που έχει επιβάλει στον Σκαραμαγκά να επισκευάζει και να κατασκευάζει εμπορικά πλοία, καθώς και πολεμικά πλοία τρίτων χωρών.

Είναι αλήθεια ότι μόνον με παραγγελίες του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού τα Ναυπηγεία δεν μπορούν να επιβιώσουν όπως είναι σήμερα, κάτι που το παραδέχονται και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι επανειλημμένα έχουν ζητήσει τη δημιουργία ενιαίου ναυπηγικού φορέα που θα αποτελείται από τον Σκαραμαγκά, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και το Νεώριον Σύρου.

Προς το παρόν, πάντως, ο καθ' ύλην αρμόδιος επίτροπος Ανταγωνιστικότητας Χοακίν Αλμούνια δεν φαίνεται να συγκινείται και επιμένει στην κοινοτική απόφαση να κατασκευάζουν και να επισκευάζουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά πλοία του Εμπορικού Ναυτικού, αλλά και πολεμικά πλοία εκτός Ελλάδος.

Πάντως, πριν από έναν μήνα ο ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Ισκαντάρ Σαφά συναντήθηκε με στελέχη του συνδικάτου Τρίαινα και τους είπε ότι μπορεί να φέρει άμεσα στα Ναυπηγεία πέντε-έξι καλές παραγγελίες από τρίτες χώρες, αρκεί η ελληνική κυβέρνηση να πετύχει την άρση της κοινοτικής απαγόρευσης κατά των Ναυπηγείων.

πηγή
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Πάνε για κλείσιμο. Έτσι και αλλιώς είναι προφανές ότι βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα όσο υπάρχει το ΠΑΜΕ δεν πρόκειται να υπάρξει. Όχι ότι φταίει το ΠΑΜΕ για τον Σκαραμαγκά, αλλά και όλα τα άλλα να βάδιζαν σωστά οι ενέργειες αυτών των τύπων θα έκλειναν και την Apple.

Ζημίες ύψους 57 εκατ. Ευρώ σημείωσε το 2011 η εταιρεία «Ελληνικά Ναυπηγεία», η οποία διαχειρίζεται τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Σύμφωνα με τον ισολογισμό της, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% σε 26,32 εκατ. Ευρώ, ποσό που είναι πολύ χαμηλότερο από το αντίστοιχο του 2009 (216,55 εκατ. Ευρώ).

Το αποτέλεσμα προ αποσβέσεων, τόκων και φόρων (EBITDA) ήταν ζημία 37,45 εκατ. Ευρώ, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων ήταν ζημία 46,55 εκατ. Ευρώ.

Μετά τον συνυπολογισμό φόρων και τελών, το καθαρό αποτέλεσμα της επιχείρησης ήταν ζημία 57 εκατ. Ευρώ.

Τα ίδια κεφάλαια των «Ελληνικών Ναυπηγείων» είναι αρνητικά κατά 295,62 εκατ. Ευρώ.

Πηγή
Άβαταρ μέλους
thanos123
Λοχαγός
Λοχαγός
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Δευ Οκτ 22, 2012 12:25 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από thanos123 »

Αυτο ειναι ενα απο τα μεγαλα εγκληματα που εγιναν εναντιον της Ελλαδας και των επομενων γενεων. Διαλυσαμε τον ναυπηγικο κλαδο διοτι φροντιζαμε παντα τον εαυτο μας και οχι πιο περα η τις επομενες γεννιες. Ο Σκαραμαγκας καποτε εκτιζε πλοια μεγαλα και ηταν απο τα μεγαλυτερα ναυπηγεια στην Ευρωπη. Ο Ελληνας εχει την τελικη ευθυνη που επιτρεπει τετοια κατακρεουργηση του εθνικου πλουτου.
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από dn24 »

Εργαζόμενοι Σκαραμαγκά προς Σαμαρά: "Δώσε επιτέλους λύση":

Προσωπικά στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρα απευθύνονται οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και μάλιστα αυτοί που ανήκουν στη παράταξη της ΔΑΚΕ.

Όλη η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Ναυπηγείων:

Κε. Πρωθυπουργέ, εάν περιμένετε τις λύσεις από τους εμπλεκόμενους Υπουργούς, είναι μάταιο, γιατί αυτοί κινούνται μεταξύ άγνοιας και ευθυνοφοβίας. Εσείς είστε ο πλέον αρμόδιος να πάρετε την πολιτική απόφαση για το μέλλον του Ναυπηγείου. Ρωτήστε τον κ. Βενιζέλο, γιατί έφτιαξε έτσι τη σύμβαση και ποιος ήταν ο σκοπός του (σίγουρα θα την έχει πάρει σπίτι του να την μελετήσει καλά). Ρωτήστε αν υπάρχουν περιθώρια διαπραγμάτευσης προς όφελος του Ελληνικού Δημοσίου και πάρτε αποφάσεις.

Κε. Πρωθυπουργέ, μέχρι πότε οι εργαζόμενοι θα πληρώνουν τις αμαρτίες που μας κληροδότησε το ΠΑΣΟΚ και ο κ. Βενιζέλος με τη συμβασή του; Μέχρι πότε θα διαρκέσει η οικονομική μας εξαθλίωση; Πόσο ακόμα θα συρικνωθεί το Ναυπηγείο λόγω των παράνομων επιδοτήσεων που διαχειρίστηκε η κυβέρνηση Σημίτη και η τότε διοίκηση του Ναυπηγείου (το διάστημα 1996-2002) ; Μέχρι πότε θα ανέχεται η Κυβέρνηση τον Λιβανέζο ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων-εκλεκτό της οικογένειας Παπανδρέου, ο οποίος τα αγόρασε με 1 ευρώ, δεν έχει κάνει καμία επένδυση, δεν έχει μεταφέρει την παραμικρή τεχνογνωσία στα ΕΝΑΕ, εκβιάζει το κράτος αφήνoντας μας απλήρωτους, αγνοεί τις αποφάσεις των Ελληνικών δικαστηρίων και παραμένει άφαντος.

Κε. Πρωθυπουργέ, οι νόμοι υπάρχουν για να εφαρμόζονται μόνο εις βάρος απλήρωτων εργαζόμενων; Η τήρηση της νομιμότητας και η εφαρμογή των νόμων δεν ισχύουν στην περίπτωση του κ. Σάφα;

Ο δημόσιος έλεγχος των ΕΝΑΕ είναι επιτακτική ανάγκη, είναι η τελευταία σανίδα σωτηρίας για το Ναυπηγείο και τους εργαζόμενους. Είναι ο μοναδικός τρόπος να διασωθεί η αξιοπρέπεια του Ελληνικού Δημοσίου και το αξιόμαχο του ΠΝ.

onalert

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11212
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Nassos »

Σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης θα τεθούν τα Ναυπηγεία ΣκαραμαγκάΤα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά αναμένεται να τεθούν σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, καθώς Δημόσιο και Τράπεζα Πειραιώς θα καταθέσουν τη σχετική αίτηση για υπαγωγή της επιχείρησης σε ειδική διαχείριση.

Σύμφωνα με το capital.gr, το ζητούμενο στην περίπτωση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, είναι η εκποίηση περιουσιακών στοιχείων ή εύρεση επενδυτή. Η ειδική διαχείριση στα Ναυπηγεία, δεν θα εμπλακεί με τα λειτουργικά κόστη των Ναυπηγείων (προσωπικό), αφού αυτά έχουν περάσει στη... αρμοδιότητα Πολεμικό Ναυτικό.

Τις μεγαλύτερες απαιτήσεις ως πιστωτής, έχει το Δημόσιο, ενώ αναφορικά με την Τράπεζας Πειραιώς που θα συνυποβάλλει την αίτηση ειδικής διαχείρισης, Οι απαιτήσεις της κυμαίνονται στα 35 - 40 εκατ. ευρώ.

Sofokleousin.gr

ImperatorIoannes
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 26, 2016 11:48 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από ImperatorIoannes »

Ξεφτίλες. Δεν θα μας αφήσουν ούτε ένα ναυπηγείο. Και εμείς τους τα αφήνουμε.
Οι ήρωες ποτέ δεν πεθαίνουν, αλλά πέφτουν και το χώμα, με το να πίνει το αίμα τους, τους ξαναγεννά.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11212
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Nassos »

Σε ειδική διαχείριση τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

της Νένας Μαλλιάρα

Τον δρόμο για μία ξεκάθαρη ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ), χωρίς κυβερνητικές παρεμβάσεις, αιρέσεις και συμφωνίες όπως αυτές του παρελθόντος, ανοίγει η αίτηση υπαγωγής τους σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης που κατατέθηκε χθες. Η αίτηση θα εκδικαστεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στις 17 Νοεμβρίου.

Την αίτηση κατέθεσε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών το Δημόσιο και την προσυπογράφει η πιστώτρια Τράπεζα Πειραιώς. Με την αίτηση το Δημόσιο ζητά την τοποθέτηση ειδικού διαχειριστή για την πώληση των περιουσιακών στοιχείων των ναυπηγείων, τα οποία θα τεθούν σε διαδικασία πλειστηριασμού που θα αναδείξει και τον νέο αγοραστή.

Οι συνολικές απαιτήσεις κατά της ΕΝΑΕ ανέρχονται σε περίπου 900 εκατ. Ευρώ, τις οποίες μοιράζονται σε ποσοστό 80% το Ελληνικό Δημόσιο,15% οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων και 5% η Τράπεζα Πειραιώς και λοιποί πιστωτές. Συγκεκριμένα, η απαίτηση της Τράπεζας Πειραιώς ανέρχεται σε 25 εκατ. Ευρώ, των εργαζομένων σε 177 εκατ. Ευρώ και του Δημοσίου σε 665 εκατ. Ευρώ, οι οποίες προκύπτουν από το ποσό που έχει χαρακτηρίσει ως κρατικές ενισχύσεις η ΕΕ συν τις προσαυξήσεις.

Σημειώνεται ότι το Δημόσιο πιέζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λύσει το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά προκειμένου να εισπράξει τις κρατικές ενισχύσεις. Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχει καταλογιστεί με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ληξιπρόθεσμο ποσό 566 εκατ. Ευρώ για παράνομες κρατικές ενισχύσεις που έλαβαν την περίοδο 1997 - 2002.

Μάλιστα, η Ελλάδα έχει καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τη μη ανάκτηση των ενισχύσεων αυτών. Το θέμα των κρατικών ενισχύσεων βρισκόταν την τελευταία πενταετία στο Διαιτητικό Δικαστήριο του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC) μετά από προσφυγές που υπέβαλε η ΕΝΑΕ και ο μέτοχός της Ισκαντάρ Σάφα.

Την προηγούμενη εβδομάδα εκδόθηκε απόφαση της Διαιτησίας του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ΙCC) στην οποία είχε προσφύγει η Privinvest του κ. Σάφα, ως ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων, αξιώνοντας πάνω από 1,2 δις. Ευρώ από το Δημόσιο για αθέτηση των όρων της συμφωνίας με το κράτος. Από την πλευρά του το ελληνικό Δημόσιο απαιτεί από την ιδιοκτήτρια των Ελληνικών Ναυπηγείων ΕΝΑΕ την ανάκτηση των κρατικών ενισχύσεων, οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί παράνομες.

Με την απόφαση της διαιτησίας άνοιξε ο δρόμος για την υποβολή αίτησης ειδικής διαχείρισης από το Δημόσιο. Σημειώνεται ότι Ο υφυπουργός Οικονομίας Στέργιος Πιτσιόρλας, είχε προκρίνει ως λύση για τα Ναυπηγεία την υπαγωγή τους σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης και την πώληση κάποιων τμημάτων.

Η ελληνική πρόταση έχει υποβληθεί στον αναπληρωτή γενικό διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού και προβλέπει τον διαχωρισμό των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και την πώληση ξεχωριστά του στρατιωτικού σκέλους, το οποίο θα πωληθεί μέσω διαγωνισμού σε ευρωπαϊκούς ομίλους, σύμφωνα και με το πλαίσιο για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία.[... ]

[... ]Καταρχήν ενδιαφέρον για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά φέρεται να έχουν εκδηλώσει η Cosco, αλλά και Ιταλοί, Γάλλοι και Αμερικανοί. Εν τω μεταξύ, παράλληλα με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά προχωρεί και η διαδικασία για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στο Νεώριο Σύρου.

Capital.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Τρία χρόνια αργότερα δεν έχει γίνει τίποτα ουσιαστικό και το θέμα επανεκκινείται τώρα.

Εντωμεταξύ, το δημόσιο έχασε την δίκη με τον ιδιοκτήτη των ναυπηγείων, με αποτέλεσμα να του οφείλει 160.000.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και η εκκρεμότητα 600.000.000 ευρώ με την ΕΕ για παράνομες κρατικές επιδοτήσεις.

Η χώρα δεν έχει φρεγάτες και δεν έχει και ναυπηγεία για να τις αποκτήσει.

Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) θα πωληθούν ως στρατιωτικό και εμπορικό σκέλος, με την ειδική διαχείριση να είναι υπεύθυνη για τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την πώληση του πρώτου και την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) για τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την πώληση του δεύτερου. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η ειδική διαχείριση των ΕΝΑΕ θα έχει προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού για την πώληση του στρατιωτικού σκέλους μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου. Επενδυτικό ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί και συνεχίζει να εκδηλώνεται από αρκετούς επενδυτές, μεταξύ των οποίων και ο όμιλος Θ. Πριόβολου, πληροφορείται η «Κ».

https://www.kathimerini.gr/1093790/gallery/oikonomia/epixeirhseis/tesseris-provlhmatikes-epixeirhseis-gyrizoyn-selida

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Τελικά οι Αμερικανοί θέλουν να πάρουν όλα τα ναυπηγεία της χώρας.

Είναι προφανές ότι κάτι σημαντικό έχει αλλάξει στην πολιτικη των ΗΠΑ, καθώς έχουν αγοράσει 2 ναυπηγεία (Σύρου - Ελευσίνας), πάνε για το τρίτο, επεκτείνουν την βάση στη Σουδα, ενδιαφερονται για το λιμάνι της Αλεξανδρουπολης, ξαφνικά η Microsoft θα κατασκευασει data centres στην Αττική (μάλλον δεν σχετιζεται) και να δούμε τι άλλο μας επιφυλάσσει το 2020.

Ραγδαίες εξελίξεις: Φορτσάρουν οι Αμερικανοί για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά

https://www.enikos.gr/politics/743228/ragdaies-exelixeis-fortsaroun-oi-amerikanoi-gia-ta-nafpigeia-skar

Οι ΗΠΑ, μετά την Ελευσίνα θέλουν να αποκτήσουν και τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με σκοπό την ενοποίησή τους. Θέλουν να δημιουργήσουν ένα τεράστιο ναυπηγικό κέντρο, το μεγαλύτερο της Ευρώπης, όπου εκτός από την ναυπήγηση των 4 νέων φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού (3 για την ακρίβεια, αφού η πρώτη προβλέπεται να ναυπηγηθεί στο Ουϊσκόνσιν των ΗΠΑ) έχουν σκοπό να το μετατρέψουν και σε κέντρο συντήρησης του 6ου Στόλου.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11275
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Άγονος και αυτός ο διαγωνισμός , και φτου και από την αρχή.

Ολόκληρο το σίριαλ για τα ναυπηγεία μπορείτε να το διαβάσετε στο άρθρο για τα ΕΝΑΕ .

Στο μεταξύ, αναρωτιέται κανείς που θα ναυπηγηθούν οι 4 νέες φρεγάτες και θα εκσυγχρονιστούν οι 4 ΜΕΚΟ , όπως θέλει το Πολεμικό Ναυτικό. Το ΠΝ κινδυνεύει να μείνει μόνο με αεροσκάφη Ρ-3 και ελικόπτερα Aegean Hawk και Romeo σε μερικά χρόνια έτσι όπως πάει.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Τρί Δεκ 29, 2020 7:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Terminator
Α/ΓΕΑ
Α/ΓΕΑ
Δημοσιεύσεις: 1859
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 11, 2011 3:04 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Terminator »

Μακάρι να γίνει αυτο ρε συ yandr αφού έχουμε θάλασσα τουλάχιστον να προωθήσουμε τους βασικούς μας πυλώνες που είναι το εμπόριο, τα logistics, η εφοδιαστική αλυσίδα Και η ναυτιλία.
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες